23.4 C
Bratislava
piatok, 7 augusta, 2020

Najrýchlejšie rastúcou značkou je Amazon

[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_opacity=”0.5″ border_style=”solid” padding_top=”20px” padding_bottom=”20px”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”” dimension_margin=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text]

Štúdia WPP a Kantar Millward Brown ukazuje, že v roku 2017 dominujú v piatich najlepších značkách technologické firmy. MarketingDIVE.com hovorí, že prvých 5 zo 100 značiek sú predovšetkým tech. takzvaná veľká päťka – Google, Apple, Microsoft, Amazon a Facebook. Podľa informácií musíme poznamenať, že spoločnosť Amazon je hodnotená ako maloobchodná spoločnosť.

Amazon dosiahol najväčšie zisky v rámci 100 najlepších ziskov, čím zvýšil tržby o 41%, teda o 40,3 miliardy dolárov, na ich súčasnú hodnotu v celkovej výške 139,3 miliardy dolárov. Wow.

Napriek tomu, že v prvej päťke dominujú technologické firmy, maloobchodná spoločnosť bola najrýchlejšie rastúcou kategóriou. Maloobchod sa od roku 2016 zvýšil o 14%, potrebné však poznamenať, že k tomuto rastu prispelo technologické odvetvie. Najmä prostredníctvom e-commerce spoločností ako je Amazon a Alibaba.

[/fusion_text][fusion_text]

Technológie sú trend

Top 3, Google, Apple a Microsoft si udržali svoje pozície z roku 2016. To jednoznačne naznačuje ich silu a nadvládu na trhu. Tieto tri spoločnosti spolu predstavujú 25% podiel z celkovej hodnoty prvej 100.

Hodnotenia sú založené na 3 miliónoch spotrebiteľských rozhovorov po celom svete. Ale nielen to, analýza ich finančných a obchodných výkonov v priebehu celého roku. Táto tlačová správa tiež poukazuje na ďalšie príklady značiek, ktoré nie sú celkom technologicky zamerané ale prinášajú im veľké zisky práve prostredníctvom prijatia technológií. Adidas je napríklad najrýchlejšie rastúcou značkou podľa percentuálneho rastu. Po zavedení 3D tlače na výrobu obuvi získal Adidas neuveriteľný 58% zisk. Pizza Domino je tiež s vývojom sledovania objednávok v reálnom čase.

V zozname sa tiež nachádzajú niektoré nové značky. Medzi ne patria spoločnosti Xfinity, Hewlett-Packard Enterprise, Salesforce, Netflix, SnapChat a Sprint.

A tu je prvých 100 značiek roku 2017.

[/fusion_text][fusion_youtube id=”TSGGfEmoS3U” width=”950px” height=”550px” autoplay=”false” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” /][fusion_separator style_type=”single solid” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” top_margin=”20px” alignment=”center” /][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container][fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_opacity=”0.5″ border_style=”solid” padding_top=”0px” padding_bottom=”20px”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”” dimension_margin=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text]

Čo je BrandZ? 

BrandZ je najväčšia a najuznávanejšia platforma na hodnotenie značiek z celého sveta. Spoločnosť BrandZ, ktorá poskytuje najväčšiu svetovú databázu značiek, vlastní údaje od viac ako 650 000 zákazníkov a profesionálov na celom svete. Porovnávajú 23 000 značiek, ktoré sú súčasťou životného štýlu spotrebiteľov. Táto databáza sa používa na odhad hodnôt značiek už od roku 2006.

[/fusion_text][fusion_separator style_type=”none” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” top_margin=”50px” alignment=”center” /][fusion_section_separator divider_type=”triangle” divider_position=”center” divider_candy=”top” bordersize=”1″ backgroundcolor=”#000000″ hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” /][fusion_imageframe image_id=”3350″ style_type=”none” hover_type=”none” align=”center” lightbox=”no” linktarget=”_self” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″]https://relife.sk/wp-content/uploads/2017/06/brandz-2017.png[/fusion_imageframe][fusion_text]

Pozrime sa na top 5ku.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_3″ layout=”1_3″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”” dimension_margin=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no” element_content=””][fusion_title hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” size=”1″ content_align=”left” style_type=”none”]

1. Google

[/fusion_title][fusion_text]

Kategória: Technology
Hodnota značky:
245,581 mil. USD
Zmena hodnoty z roku 2016: +7%
Rank: bez zmeny

[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_3″ layout=”1_3″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”” dimension_margin=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no” element_content=””][fusion_title hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” size=”1″ content_align=”left” style_type=”none”]

2. Apple

[/fusion_title][fusion_text]

Kategória: Technology
Hodnota značky: 234,671 mil. USD
Zmena hodnoty z roku 2016: +3%
Rank: bez zmeny

[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_3″ layout=”1_3″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”” dimension_margin=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no” element_content=””][fusion_title hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” size=”1″ content_align=”left” style_type=”none”]

3. Microsoft

[/fusion_title][fusion_text]

Kategória: Technology
Hodnota značky: 143,222 mil. USD
Zmena hodnoty z roku 2016: +18%
Rank: bez zmeny

[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_3″ layout=”1_3″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”” dimension_margin=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no” element_content=””][fusion_title hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” size=”1″ content_align=”left” style_type=”none”]

4. Amazon

[/fusion_title][fusion_text]Kategória: Technology
Hodnota značky: 139,286 mil USD
Zmena hodnoty z roku 2016: +41%
Rank: + 3[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_3″ layout=”1_3″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”” dimension_margin=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no” element_content=””][fusion_title hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” size=”1″ content_align=”left” style_type=”none”]

5. Facebook

[/fusion_title][fusion_text]Kategória: Technology
Hodnota značky: 129,800 mil. USD
Zmena hodnoty z roku 2016: +27%
Rank: bez zmeny[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container][fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_opacity=”0.5″ border_style=”solid” padding_top=”20px” padding_bottom=”20px”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”” dimension_margin=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text]

Zdroj: MarketingDive

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Najčítanejšie

Recenzia: Redmi 9 a 9A od Xiaomi a sú za skvelé ceny

Xiaomi predstavil novú radu Redmi 9. Recenzia, špecifikácia a ceny. Redmi 9 Disponuje štvoricou objektívov, 6,53" displej Full HD + Dot Drop (rozlíšenie 2340 x 1080, 394...

Wirecard spôsobila kolaps v službách online bankovníctva

Dňa 26. júna úrad pre finančné riadenie pozastavil povolenie na prevádzkovanie spoločnosti Wirecard Card Solutions Limited (spoločnosť, ktorá vydáva karty a spracováva transakcie). Subjekt Spojeného kráľovstva, spoločnosť Wirecard...

Skúsenosti s O2 eSIM

Službu eSIM (embeddedSIM) ponúka operátor O2 od konca apríla 2020. Stačí sa zastaviť v ktorejkoľvek O2 predajni, kde dostaneš kartičku eSIM s vytlačeným QR...

Xiaomi Mi 10 Pro posúva limity. Toto sú jeho kľúčové vlastnosti a cena

Mi 10 Pro bol uvedený na trh 13. februára 2020. V Európe sa začal predaj v apríli. Má 6,67-palcový dotykový displej s rozlíšením 1080x2340...

Ako si ušiť rúško? Jednoduchý návod.

Návod ako si vyrobiť rúško doma a aký materiál chráni najviac S vypredanými respirátormi a rúškami počas pandémie koronavírusu bude musieť veľa ľudí robiť to,...