Ponúkame vám dva formáty reklám.

Natívna reklama

Natívna reklama je formát, ktorý sa páči všetkým zúčastneným stranám v online reklame. Inzerentom pomáha vzbudiť záujem medzi používateľmi prirodzenou, nenútenou formou. Môžu zabaviť, naučiť, či inšpirovať. Môžu si vybudovať vzťah, aby keď príde čas nakúpiť, si zákazníci spomenuli. Tým podľa prieskumov takáto forma komunikácie vôbec nevadí. Práve naopak, kvalitný obsah sami radi odporúčajú svojim priateľom či rodine. A médiá majú návštevnosť, spokojných užívateľov a výnosný inzertný formát.

Natívna reklama je forma reklamy, nie jej obsah. „In-feed ad“ je najbežnejší typ natívnej reklamy. Jedná sa o reklamu, ktorá je zakomponovaná priamo do obsahu článku na webu a svojím vzhľadom ho kopíruje. In-feed reklama môže odkazovať na sponzorovaný obsah priamo na stránke vydavateľa, obsah tvorený značkou (branded alebo promoted content) umiestnený na stránke vydavateľa alebo na webe značky.

Sponzorovaný obsah

Sponzorovaný obsah je typ obsahu, ktorý je vytvorený vydavateľom v mene značky.

Aktuálna cena sponzorovaného článku je 109 EUR

(cena je platná od 1.1.2019 do 1.6.2019, platí aj pre PR články a natívnu reklamu)

Nativnu reklamu, na rozdiel od agresivnych formátov, majú používatelia radi.

„Obsahový marketing je ako chodiť do posilňovne. Nikto nečaká, že po prvej návšteve bude mať veľké svaly a o desiatky kíl menej. Ale ak vytrváte, výsledky sa určite dostavia.“

Facebook

  • obsahové zameranie: hodnotné a atraktívne témy
  • pridaná hodnota: okamžitá spätná väzba
  • cieľová skupina: + 20

Webový portál

  • multimediálny portál
  • obsahové zameranie: hodnotné, aktuálne a atraktívne témy
  • pridaná hodnota: najrýchlejší zásah
  • cieľová skupina: + 20