Natívnečlánky
Natívny článok komunikuje produkt/službu pútavou formou s pridanou hodnotu. Reklamu konzumuje čitateľ formou zaujímavej témy. Obsah pripravuje redakcia na vopred dohodnutú tému od klienta. Článok je na webe publikovaný s označením sponzorovaný obsah.
Miera bannerovej slepoty, ktorú si používatelia postupom rokov prirodzene vyvinuli je väčšia. Ľudia sa naučili ignorovať reklamu a preto prišiel nový formát reklamy. Natívna reklama pôsobí ako prirodzená súčasť obsahu, na ktorom sa nachádza. Vizuálne, funkčne a kontextom splýva s obsahom. Takéto články sú pripravené tak, aby dosahovali čo najvyššiu čítanosť. Mnohé z nich majú pri výsledkoch vyhľadávania na konkrétnu kľúčovú frázu vysoké umiestnenie a dokážu prinášať návštevnosť počas celého roka.
PRčlánky
Tlačová správa resp. článok, ktorého kompletnú prípravu zabezpečuje klient. Redakcia Relife schvaľuje obsah a v prípade potreby navrhne úpravy textu. Článok je na webe publikovaný s označením PR správa alebo s označením sponzorovaný obsah.
Spolupraca s Relife
Požiadajte o cenovú ponuku: media@relife.sk
Aktuálna cena sponzorovaného alebo PR článku je 129 EUR
(Pri kúpe balíka 10 článkov zľava 30 %)
(cena je platná do 30. 8. 2023)
Aktuálna cena natívneho článku je 290 EUR
(Pri kúpe balíka 10 článkov zľava 30 %)
vrátane zdieľania na FB (cena je platná do 30. 8. 2023)
Aktuálna cena spätného odkazu v článku je od 50 EUR
(Pri kúpe balíka 10 odkazov zľava 20 %)
(cena je platná do 30. 8. 2023)
- Relife a Filmy a Serialy
- obsahové zameranie: hodnotné a redakciou sponzorované atraktívne témy
- pridaná hodnota: okamžitá spätná väzba
- cieľová skupina: + 20
Web
- multimediálny portál
- obsahové zameranie: hodnotné, aktuálne a atraktívne témy
- pridaná hodnota: najpresnejší zásah
- cieľová skupina: + 20