11.9 C
Bratislava

Reklamau nás

Pre rast vašho podnikania ponúkame niekoľko zaujímavých formátov.

Natívnečlánky

Natívny článok komunikuje produkt/službu pútavou formou s pridanou hodnotu. Reklamu konzumuje čitateľ formou zaujímavej témy. Obsah pripravuje redakcia na vopred dohodnutú tému od klienta. Článok je na webe publikovaný s označením sponzorovaný obsah.

Miera bannerovej slepoty, ktorú si používatelia postupom rokov prirodzene vyvinuli je väčšia. Ľudia sa naučili ignorovať reklamu a preto prišiel nový formát reklamy. Natívna reklama pôsobí ako prirodzená súčasť obsahu, na ktorom sa nachádza. Vizuálne, funkčne a kontextom splýva s obsahom. Takéto články sú pripravené tak, aby dosahovali čo najvyššiu čítanosť. Mnohé z nich majú pri výsledkoch vyhľadávania na konkrétnu kľúčovú frázu vysoké umiestnenie a dokážu prinášať návštevnosť počas celého roka.

PRčlánky

Tlačová správa resp. článok, ktorého kompletnú prípravu zabezpečuje klient. Redakcia Relife schvaľuje obsah a v prípade potreby navrhne úpravy textu. Článok je na webe publikovaný s označením PR správa alebo s označením sponzorovaný obsah.

Spolupracujte s Relife

Požiadajte o cenovú ponuku na media@relife.sk

Aktuálna cena sponzorovaného a PR článku je 129 EUR

(cena je platná do 30. 6. 2022, platí aj pre PR články)

Aktuálna cena natívneho článku je 330 EUR

(cena je platná do 30. 6. 2022, platí aj pre PR)

Aktuálna cena spätného odkazu v článku je od 40 EUR

(cena je platná do 30. 6. 2022)

Facebook

  • obsahové zameranie: hodnotné a redakciou sponzorované atraktívne témy
  • pridaná hodnota: okamžitá spätná väzba
  • cieľová skupina: + 20

Web

  • multimediálny portál
  • obsahové zameranie: hodnotné, aktuálne a atraktívne témy
  • pridaná hodnota: najrýchlejší zásah
  • cieľová skupina: + 20