1.3 C
Bratislava

Natívne články

Natívny článok komunikuje produkt/službu pútavou formou s pridanou hodnotu. Reklamu konzumuje čitateľ formou zaujímavej témy. Obsah pripravuje redakcia na vopred dohodnutú tému od klienta. Článok je na webe publikovaný s označením sponzorovaný obsah.

Miera bannerovej slepoty, ktorú si používatelia postupom rokov prirodzene vyvinuli je väčšia. Ľudia sa naučili ignorovať reklamu a preto prišiel nový formát reklamy. Natívna reklama pôsobí ako prirodzená súčasť obsahu, na ktorom sa nachádza. Vizuálne, funkčne a kontextom splýva s obsahom. Takéto články sú pripravené tak, aby dosahovali čo najvyššiu čítanosť. Mnohé z nich majú pri výsledkoch vyhľadávania na konkrétnu kľúčovú frázu vysoké umiestnenie a dokážu prinášať návštevnosť počas celého roka.

PR články

Tlačová správa resp. článok, ktorého kompletnú prípravu zabezpečuje klient. Redakcia Relife schvaľuje obsah a v prípade potreby navrhne úpravy textu. Článok je na webe publikovaný s označením PR správa alebo s označením sponzorovaný obsah.

Spolupráca s Relife

Požiadajte o cenovú ponuku: media@relife.sk

Aktuálna cena sponzorovaného alebo PR článku je 139 EUR
(Pri kúpe balíka 10 článkov zľava 30 %)
Článok dodá objednávateľ.

(cena je platná do 30. 8. 2024)

Aktuálna cena natívneho článku je 290 EUR
(Pri kúpe balíka 10 článkov zľava 30 %)
Článok spracuje vydavateľ na zadanú tému.

vrátane zdieľania na FB (cena je platná do 30. 8. 2024)

Aktuálna cena spätného odkazu v článku je od 65 EUR
(Pri kúpe balíka 10 odkazov zľava 20 %)
(cena je platná do 30. 8. 2024)

Facebook
Relife a Filmy a Serialy
obsahové zameranie: hodnotné a redakciou sponzorované atraktívne témy
pridaná hodnota: okamžitá spätná väzba
cieľová skupina: + 20

Web
multimediálny portál
obsahové zameranie: hodnotné, aktuálne a atraktívne témy
pridaná hodnota: najpresnejší zásah
cieľová skupina: + 20