Inzercia u nás

Pre rast vašho podnikania ponúkame tieto formáty inzercie.

Natívna reklama 

Natívna reklama je formát, ktorý sa páči všetkým zúčastneným stranám v online reklame. Inzerentom pomáha vzbudiť záujem medzi používateľmi prirodzenou, nenútenou formou. Môžu zabaviť, naučiť, či inšpirovať. Môžu si vybudovať vzťah, aby keď príde čas nakúpiť, si zákazníci spomenuli. Podľa prieskumov im takáto forma komunikácie vôbec nevadí. Práve naopak, kvalitný obsah sami radi odporúčajú svojim priateľom či rodine. A médiá majú návštevnosť, spokojných používateľov a výnosný inzertný formát.

Natívna reklama je forma reklamy, nie jej obsah. „In-feed ad“ je najbežnejší typ natívnej reklamy. Jedná sa o reklamu, ktorá je zakomponovaná priamo do obsahu článku na webe a svojím vzhľadom ho kopíruje. In-feed reklama môže odkazovať na sponzorovaný obsah priamo na stránke vydavateľa, obsah tvorený značkou (branded alebo promoted content) umiestnený na stránke vydavateľa alebo na webe značky.

Sponzorovaný obsah / Brandvoice

Sponzorovaný obsah je typ obsahu, ktorý je vytvorený vydavateľom v mene značky. Značky majú dnes veľa možností, ako osloviť ľudí, a viac konkurencie ako kedykoľvek predtým. Značky musia osloviť ľudí, kde sa nachádzajú, s obsahom, ktorý chcú – kde a kedy to chcú.

„Obsahový marketing je ako chodiť do posilňovne. Nikto nečaká, že po prvej návšteve bude mať veľké svaly a o desiatky kíl menej. Ale ak vytrváte, výsledky sa dostavia.“

Facebook

  • obsahové zameranie: hodnotné a redakciou sponzorované atraktívne témy
  • pridaná hodnota: okamžitá spätná väzba
  • cieľová skupina: + 20

Web

  • multimediálny portál
  • obsahové zameranie: hodnotné, aktuálne a atraktívne témy
  • pridaná hodnota: najrýchlejší zásah
  • cieľová skupina: + 20

Zverejňujeme vždy skutočné dáta.

Marec 2020

184 006 návštev
50 763 dosah príspevkov na Facebooku (vrátane sponzorovaných)

Aktuálna cena sponzorovaného článku je 129 EUR

(cena je platná do 31. 5. 2021, platí aj pre PR)

Aktuálna cena natívneho článku je 330 EUR

(cena je platná do 31. 5. 2021, platí aj pre PR)

Aktuálna cena spätného odkazu v článku je od 30 EUR

(cena je platná do 31. 5. 2021)

Kontakt: media@relife.sk