11.8 C
Bratislava

100 rokov staré a stále funguje: Tajomstvo vysokej produktivity

Cítite sa vyšťavený ako citrón? Rýchle pracovné tempo a náročné úlohy dajú nášmu telu niekedy poriadne zabrať. Avšak, pokiaľ viete k niektorým úlohám pristupovať správne a riešiť ich podľa jednoduchých pravidiel, nemusíte sa obávať toho, že by ste niečo nestihli.

Stačí sa riadiť jednoduchým pravidlom zloženým z niekoľkých bodov, ktoré je 100 rokov staré, no stále dobre funguje. Aj písanie rozsiahlej rigoróznej práce vám s ním pôjde od ruky.

Metóda na dosiahnutie vyššej produktivity

Na jej implementáciu do praxe vám stačí riadiť sa podľa nasledujúcich krokov, ktoré vyplývajú z logickej organizácie práce.

  • Na konci každého pracovného dňa si vytvorte zoznam šiestich dôležitých vecí, ktoré musíte zajtra urobiť. Nemalo by ich byť viac ako 6, tiež veľmi závisí od toho, o aký typ úloh ide. Dá sa to však veľmi jednoducho aplikovať na všetko, aj vypracovanie odbornej seminárnej práce.
  • Zoraďte týchto šesť úloh podľa dôležitosti.
  • Nasledujúci pracovný deň sa zamerajte na prvú dôležitú úlohu. Nikdy neprechádzajte k ďalšej, ak ste prvú nedokončili.
  • Vykonajte každú úlohu vo svojom zozname týmto spôsobom. Na konci dňa presuňte všetky nedokončené úlohy do svojho zoznamu šiestich úloh na zajtra.
  • Tieto kroky opakujte každý pracovný deň.

Metóda uprednostnenia zoznamu úloh má svoj význam. Hlavnou výhodou je plánovanie, vďaka ktorému vždy viete, do čoho na druhý deň idete.

Samozrejme, záleží tiež od toho, ako plné tonery do tlačiarne a iné technické vybavenie na prácu k dispozícii máte. Isté však je, že bez dobrej organizácie, zloženej z týchto jednoduchých krokov, vám to pôjde oveľa ťažšie. Vyskúšajte a nielen k úspešnému dokončeniu záverečnej práce sa dopracujte.

Zdroj: tento obsah je sponzorovaný.
- Reklama -

Ak si našiel/a v článku chybu alebo máš pripomienky, daj nám prosím vedieť na media@relife.sk

Najčítanejšie

Reklama

Súvisiace články