6.8 C
Bratislava

Aké sú najčastejšie chyby pri PPC kampaniach?

Kvalitná online reklama by mala byť dnes už povinnou jazdou každého podnikateľa, ktorý chce vo svete biznisu uspieť. Ak sa bavíme o online reklame ruka v ruke s ňou idú PPC kampane, ktoré je však taktiež potrebné vedieť správne nastaviť. Aké najčastejšie chyby pri nich robíme?

PPC kampane sú jednou z foriem online reklamy, s ktorou sa môžeme na internete stretnúť.

Ide o typ reklamy, kde neplatíte za zobrazenie samotnej reklamy, ale len za skutočné kliknutie na ňu.

Najpopulárnejším typom PPC kampaní je reklama Google, ktorá prebieha cez nástroj Google Ads.

Na prvý pohľad je nastavenie PPC kampane pomerne jednoduchou záležitosťou, aj preto si ju množstvo ľudí robí úplne samo.

Opak je však pravdou a malé chyby v nastavení PPC reklamy môžu spôsobiť nižšiu efektivitu celej kampane.

My, sme sa dnes pozreli na tri najčastejšie chyby pri nastavovaní tejto online reklamy.

Slabý budget na kliknutie

Základnou chybou, ktorú môžeme vidieť pri množstvo PPC reklám je nízka cena za jedno kliknutie.

V tomto prípade odporúčame zdvihnúť svoju cenu za kliknutie, čím ukážete Google, že to myslíte so svojou reklamou skutočne vážne.

Odmenou vám bude vyššia miera konverzií.

Množstvo kľúčových slov

Online reklama a predovšetkým tá PPC, je postavená na správnom výbere kľúčových slov.

Pri nastavovaní kampane je však potrebné tieto kľúčové slová aj správne roztriediť a nevytvárať len jednu reklamnú skupinu, v ktorej je veľké množstvo kľúčových slov.

Minimum inovácií

Google reklama je mimoriadne rýchlo meniaci sa mechanizmus a sledovanie všetkých noviniek a trendov, ktoré s ňou súvisia je častokrát práca na plný úväzok.

Preto vedzte, že ak si svoju reklamu spravujete sami, nemáte šancu zachytiť všetky nové trendy, ktoré by vás mohli posunúť na popredné miesta.

Na záver vám preto odporúčame vložiť sa do rúk odborníkom, ktorí sa vo svete marketingu a digitálnej reklamy pohybujú dlhodobo. Tým dokážete ušetriť nielen svoj čas, ale aj peniaze.

Zdroj: tento obsah je sponzorovaný.

Ak si našiel/a v článku chybu alebo máš pripomienky, daj nám prosím vedieť na media@relife.sk

Najčítanejšie

Súvisiace články