11.8 C
Bratislava

Reklama na cenových porovnávačoch – jeden z najefektívnejších spôsobov, ako osloviť zákazníka

Cenové porovnávače patria najmä na území Slovenska a Českej republiky medzi tie najnavštevovanejšie stránky na internete. Prečo ich teda nevyužiť pre svoju reklamu?

Článkov o tom, aká je reklama na internete v dnešnej dobe dôležitá, ste už zrejme prečítali stovky.

Najčastejšie sa v nich dozviete to, že efektívnou reklamou je takzvaná PPC reklama, ktorá sa robí buď prostredníctvom vyhľadávačov alebo sociálnych sietí, ako je Facebook či Instagram.

Čo keby sme vám povedali, že existuje miesto, kde môžete so svojou reklamou dosiahnuť vysokú mieru konverzií za minimálne náklady?

Vyskúšajte reklamu na cenových porovnávačoch

Presne tak, reklama na cenových porovnávačoch je tým, čo môže zo začiatku naštartovať váš biznis, a to za minimálnu cenu.

Ak hovoríme o cenových porovnávačoch, nemáme na mysli len známu Heureku.

Za posledné roky tu vznikli ďalšie zaujímavé stránky a vyhľadávače, ktoré vám majú čo ponúknuť.

Čo získate umiestnením reklamy na cenový porovnávač?

Pokiaľ umiestnite svoj internetový obchod na cenové porovnávače a spustíte tam reklamu môžete získať zákazníkov, ktorí sú už predom rozhodnutí kupovať produkty, ktoré ponúkate.

Sami ho totiž predtým na týchto stránkach dali vyhľadať.

Na to, aby tieto kampane fungovali,  je však potrebné spĺňať niekoľko podmienok.

S tým vám vedia pomôcť odborníci, ktorí sa v prostredí tohto typu reklamy pohybujú už dlhé roky.

Ďalšou výhodou, prečo zaradiť do svojej marketingovej komunikácie aj cenové porovnávače je to, že vám okrem konverzií môžu priniesť aj hodnoverné recenzie, ktoré vašu značku či e-shop posunú opäť o krok ďalej.

Získajte náskok pred konkurenciou

Aj napriek tomu, že cenové porovnávače sú tu s nami už nejaký ten piatok, ich skutočnú silu využíva len menšie percento e-shopov.

Využite túto situáciu pre seba a získajte tak výhodu nad vašou konkurenciou.

Zdroj: tento obsah je sponzorovaný.
- Reklama -

Ak si našiel/a v článku chybu alebo máš pripomienky, daj nám prosím vedieť na media@relife.sk

Najčítanejšie

Reklama

Súvisiace články