Prestalo ti fungovať príjmanie pošty do Gmailu? Tu je jednoduché riešenie ako ho opraviť.
Nové nastavenie pošty pre Gmail
Ak používaš pre príjmanie alebo odosielanie pošty z iných domén Gmail a prestolo ti fungovať doručovanie je to pre aktuálne zlé nastavenie. Google zrušil pre Gmail podporu nezabezpečenej komunikácie cez port 25 a odteraz je príjmanie a odosielanie pošty z tretích strán možné iba SSL komunikáciou.
V poslednom čase príbúdajú problémy s príjmaním pošty do Gmailu. Rozhodli sme sa pre jednoduchý návod ako opraviť príjmanie pošty v Gmailu.
Nastavenie pošty pre Gmail z Websupport
Server pre prichádzajúcu poštu
|
|
IMAP: | imap.websupport.sk |
POP3: | pop3.websupport.sk |
Server pre odchádzajúcu poštu
|
|
SMTP: | smtp.websupport.sk |
Dostupné porty
|
|
IMAP: | 993 – (SSL/TLS) |
POP3: | 995 – (SSL/TLS) |
SMTP: | 465 – (SSL/TLS) |
Nastavenie pošty pre Gmail z Exohosting
Server pre prichádzajúcu poštu
|
|
IMAP: | mail.exohosting.com |
POP3: | mail.exohosting.com |
Server pre odchádzajúcu poštu
|
|
SMTP: | smtp.exohosting.com |
Dostupné porty
|
|
IMAP: | 993 – (SSL/TLS) |
POP3: | 995 – (SSL/TLS) |
SMTP: | 465 – (SSL/TLS) |
V prípade, že sa ti nedarí pripojiť, over si správnosť mena a hesla prihlásením sa do niektorého z webových mail klientov. Ak webové prihlásenie ide, schránka funguje bez problémov a treba kontaktovať tvorcu tvojho e-mailového klienta.
Návod
Zdroj: Relife, Websupport, Exohosting