4.7 C
Bratislava

Google a Twitter „umožnili antisemitské a rasistické zacielenie reklamy“

[fusion_builder_container hundred_percent=“no“ equal_height_columns=“no“ hide_on_mobile=“small-visibility,medium-visibility,large-visibility“ background_position=“center center“ background_repeat=“no-repeat“ fade=“no“ background_parallax=“none“ enable_mobile=“no“ parallax_speed=“0.3″ video_aspect_ratio=“16:9″ video_loop=“yes“ video_mute=“yes“ border_style=“solid“ padding_top=“20px“ padding_bottom=“20px“][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=“1_1″ layout=“1_1″ spacing=““ center_content=“no“ hover_type=“none“ link=““ min_height=““ hide_on_mobile=“small-visibility,medium-visibility,large-visibility“ class=““ id=““ background_color=““ background_image=““ background_position=“left top“ background_repeat=“no-repeat“ border_size=“0″ border_color=““ border_style=“solid“ border_position=“all“ padding_top=““ padding_right=““ padding_bottom=““ padding_left=““ dimension_margin=““ animation_type=““ animation_direction=“left“ animation_speed=“0.3″ animation_offset=““ last=“no“][fusion_text]

Správa prichádza po tom, čo sa zistilo, že Facebook ponúka kategórie reklám podľa rasy.

Twitter a Google umožnili inzerentom zacieliť na používateľov s fanatizovanými zobrazeniami podľa správ, ktoré sa toho týkajú.

A to prišlo deň po tom, čo Facebook oznámil, že môžu prispôsobiť reklamy pre používateľov, ktorí sa zaujímajú o rôzne pojmy ako „židovský hater“ – po ktorom spoločnosť Facebook oznámila, že eliminuje kategórie generované používateľmi.

„Naším cieľom je zabrániť tomu, aby náš nástroj na návrh kľúčových slov ponúkal urážlivé návrhy a zastavil tak akékoľvek urážlivé reklamy,“ uviedol vo vyhlásení vedúci viceprezident pre reklamu Sridhar Ramaswamy.

„Máme spôsob, ktorý informuje inzerentov, keď sú ich reklamy urážlivé, a preto sú aj zamietnuté.“
Zatiaľ sa technologické platformy vo všeobecnosti nepokúšajú vyhnúť obmedzeniu obsahu, pokiaľ nepreniknú do priameho obhajovania násilia.

Technologické spoločnosti sa správajú presne tak, ako by sa od nich očakávalo, že sa budú správať na voľnom trhu. Prečo všetko to rozhorčenie? Spoločnosť má jednu úlohu: zarábať peniaze. Morálka nikdy do nej nevstúpi, pokiaľ nie je dostatok sťažností verejnosti.
Dokedy teda chceme, aby títo Veľkí bratia sledovali to, čo čítame? Len aby nás chránili pred nebezpečenstvom? Nie je to ľahká otázka, ale vzdanie sa slobody na získanie istoty je hračka. Ale aký druh pravdy potrebuje zákon, aby ho obhájil?

[/fusion_text][fusion_imageframe image_id=“3588″ style_type=“none“ stylecolor=““ hover_type=“none“ bordersize=““ bordercolor=““ borderradius=““ align=“none“ lightbox=“no“ gallery_id=““ lightbox_image=““ alt=“twitter“ link=““ linktarget=“_self“ hide_on_mobile=“small-visibility,medium-visibility,large-visibility“ class=““ id=““ animation_type=““ animation_direction=“left“ animation_speed=“0.3″ animation_offset=““]https://relife.sk/wp-content/uploads/2017/09/twitter.jpg[/fusion_imageframe][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

- Reklama -

Ak si našiel/a v článku chybu alebo máš pripomienky, daj nám prosím vedieť na media@relife.sk

Najčítanejšie

Reklama

Súvisiace články